بنیتز: کریستیانو، پائو گاسول ماست؛ اگر جرارد هم بخواهد، رابطه ما خوب باقی می ماند

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: کریستیانو، پائو گاسول ماست؛ اگر جرارد هم بخواهد، رابطه ما خوب باقی می ماند

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: کریستیانو، پائو گاسول ماست؛ اگر جرارد هم بخواهد، رابطه ما خوب باقی می ماند

- پائو گاسول شما:

کریستیانو رونالدو است و امیدوارم که او به سایر اعضای تیم کمک کند تا فاتح عناوین شویم، همانطور که همه بازیکنان برجسته این کار را می کنند.

- مصدومیت ها و غیبت بیل:

ما مصدومان زیادی نداریم. می خواهم بگویم برای تیم بزرگی که در رقابت های زیادی شرکت دارد و یک پیش فصل سخت و شدید را پشت سر گذاشته، این اتفاقات طبیعی است. بازیکنان با جدیت بالایی کار می کنند، و تازه از بازی های ملی برگشته اند. دو بازیکن در جریان بازی های ملی مصدوم شدند. حالا بیل هم به جمع آنها اضافه شده اما اینها مصدومیت هایی هستند که پیش بینی آن غیرممکن است. صبح امروز در تمرینات ما دور هم جمع شدیم، اما هنوز تصمیمی نگرفته ایم. همه بازیکنان برای جایگاهی کاندید هستند، ممکن است به دنبال تقویت جناحین باشیم یا به همین ترتیب حفظ کنیم. نمی دانیم بیل به مدت دو هفته یا سه هفته غایب خواهد بود، و تنها امیدواریم که یک مصدومیت جزئی باشد.

- تیم با چهار هافبک در خط میانی بهتر است:

این سؤال را درک می کنم، اما به وجود آوردن تعادل در تیم به سیستم بازی بستگی ندارد، چرا که گل می زنیم و گلی دریافت نمی کنیم. نتایج به آن بستگی دارد.

- جنبه هایی که نیاز به بهبودی دارند:

ما تعادل داریم و با قدرت جلو می رویم و می توانیم سعی کنیم که مانع از خلق موقعیت گل توسط حریفان شویم و خودمان موقعیت های بیشتری خلق کنیم.

- درخواست برای بازی نکردن بیل در تیم ملی ولز:

این یک فرضیه است. من نمی دانم که او دو هفته غایب خواهد بود یا سه هفته. من مربی تیم ملی ولز را می شناسم و می توانم با او تماس بگیرم، اما آنها هم مثل ما علایق خود را دارند.

- واران یا ناچو:

تصمیم نگرفته ایم، هرچند واران در فرم فوق العاده ای است. تا به امروز، تنها هدف ما شکست دادن گرانادا است. بیشتر از آن فکر نمی کنیم. این ترکیب کیفیت بالایی دارد و ما باید با اعتماد به نفس بالایی وارد میدان شویم.

- کریستیانو در مرکز:

من همیشه با او صحبت می کنم. بازیکنان می دانند که آزادی حرکت در خط حمله را دارند، تا زمانی که این را بین خود هماهنگ کنند. تیم تعادل دارد و در وظایف دفاعی نیز به همدیگر کمک می کنند.

- کواچیچ:

او کیفیت فوق العاده ای دارد و بازیکن پویایی است. او به خوبی می تواند با مرکز میدان هماهنگ شود و به همین دلیل بود که آن روز به میدان آمد. او دید فوق العاده ای در پاس دادن دارد و می تواند به سایر هافبک ها کمک کند.

- کیلور ناواس:

احساس می کنم که او مثل سایر اعضای تیم پر شور است. او چند واکنش فوق العاده داشته است و موفق شده به رکورد جدیدی در تاریخ باشگاه دست پیدا کند که هرگز آسان نیست. این یعنی او و تیم عملکرد خوبی داشته اند.

- جرارد اظهار داشته بود که شما رابطه خوبی با هم ندارید:

حالا زمان مناسبی برای ورود به این بحث نیست، اما او بازیکن پدیده ای است و رابطه من با او خوب بود، و اگر او هم بخواهد می تواند همینطور باقی بماند.

- گرانادا:

آنها یک تیم فیزیکی هستند که در دو جناح قدرت حمله بالایی دارند. با اینحال من بیشتر نگران این هستم که خودمان چه کار خواهیم کرد. اگر ما کارها را درست انجام دهیم، گلزنی برای حریف پیچیده خواهد بود. هرگز نباید غفلت کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 28 شهريور 1394 | 10:31 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.